wtorek, 31 lipca 2012

TAG Ulubione kanaly Youtube


Do zabawy zostalam zaproszona brzez blogerke PleasureSeeker, za co bardzo dziekuje.


Regulamin:
1. Zamieść regulamin i baner TAGu.
2. Wypisz w TAGu kanały które oglądasz (o modzie, urodzie i inne), możesz je podzielić na obcojęzyczne i w języku polskim. 
3. oTAGuj 10 osób.


Filmiki dziewczyn na Youtube zaczelam ogladac jakos moze z rok temu, szukalam filmiku instruktazowego jak zrobic ladnie loczki prostownica i tak przechodzac z jednego filmu na drugi trafilam na filmiki Agnieszki 

Pozniej doszla klolejna Agnieszka czyli 

i kolejna Agnieszka

Pamietam, ze nie moglam sie doczekac zeby wrocic z pracy i wlaczyc Youtube, a ze by to okres dla mnie dosc ciezki, to filmiki byly mila odskocznia od tego co sie dzialo w moim zyciu :)

Codziennie dochodzily nowe Youtubowiczki, do tej pory najbardziej jestem wierna filmikom

Laury RockGlamPrincess
jej Siostry Marzeny Litllestar1987
Dominiki Paninorge
Pauliny xbebex18

ostatnio dolaczyly do mojej listy
Karolina Stylizacje i Stylizacje2
Marta i Agnieszka z Thebreathofreshair, teraz juz nagrywaja oddzielnie 
Asia Maxineczka

uwielbiam makijaze robione przez
Katosu
82Inez
BrunettesHeart

i tak pewie bym mogla jeszcze wymieniac..

Z kanalow zagranicznych ogladam 

http://www.youtube.com/user/juicytuesday i nie tylko dlatego, ze mieszka w Vancouver ;)
http://www.youtube.com/user/allthatglitters21 uwielbiam to jak zorganizowana jest ta dziewczyna
http://www.youtube.com/user/gregorygorgeous zakochalam sie od pierwszego filmiku no i dodam, ze osoba ta jest z Toronto, wie tez mi w jakis tam sposob bliska, zreszta musicie same zobaczyc koniecznie.

Poza kanalami urodowymi bardzo lubie kanal uzytkownika 
http://www.youtube.com/user/shogun1978 bardzo fajnie pokazuje jak wyglada zycie w USA i do tego ma cholernie przyjemny glos, zazdroszcze jego zonie hihi ;))

taguje wszystkie osoby, ktore tu zajrza, ciekawa jestem co Wy ogladacie, kogo polecacie, bardzo lubie zaczynac ogladac filmiki nowych dla mnie osob, to juz chyba moj nalog :)

5 komentarzy:

  1. Masz jakis dziwny sentyment do Agnieszek :). Na pewno zajrze do juicytuesday, chyba nawet kiedys trafilam na ten kanal, ale nigdy nie zasuskrybowalam. Jo! Kiedy idziemy na kawe together? ;) Ice Cup z TimHortons albo Iced Mocca z Mac'a? Hmmmm?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj trzeba sie koniecznie jakos zgadac na kawke, zwlaszcza, ze lece do PL na czas nieokreslony za kilka tyg. Tylko narazie wlasnie w zwiazku z tym brakuje mi jakos 6h w ciagu dnia plus praca i chodze jak zombie :(

      Usuń
  2. Aha, raz udalo Ci sie komentarz dodac, ale na blogu go nie bylo, za to zdazyl wpasc do mojej skrzynki. Jakies widmo wisi nad Van, mnie sie tez ladowarka zepsula w zeszlym tygodniu! Jade na pozyczonej i strach pomyslec ile bede musiala zaplacic za nowa. Jutro sie dowiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój ulubiony kanał to lola2in1 :P

    OdpowiedzUsuń