czwartek, 24 maja 2012

Czas na kawe

Jadąc rano do pracy przez Downtown Vancouver przyjrzałam sie jak wygląda tam życie ok 7 rano. Prawie każdy biegnie z kubkiem kawy w ręku. Tutaj na każdym kroku są punkty typu Starbucks jest tego cała masa. Ja jestem okropną kawomaniaczką, nie mam dnia bez kawy, uwielbiam kawe w każdej postaci, czy to mieloną czy rozpuszczalną czy też z ekspresu, najlepiej czarna bez cukru. Dla mnie picie kawy to czysta przyjemność i muszę ją pić na spokojnie, bez pośpiechu, uwielbiam kiedy jest weekend i mogę sobie pozwolić na wypicie kawki w łóżku albo przed domem, nie wyobrażam sobie biec ulica i pić kawe. Ewentualnie piję kawę w samochodzie jadąc do pracy, bo rano mam zawsze tyle na głowie, ze nie mam czasu na picie kawy a, że droga do pracy zajmuje mi jakieś 40min to spokojnie sobie ją wypijam. W Canadzie widok nastolatka (12-13lat) z kawą jest normalny, długo nie mogłam sie przyzwyczaić do widoku ludzi na ulicach z kubkiem kawy czy też herbaty, bo w sumie nie wiadomo co oni tam piją ;) A Wy lubicie pić kawę? Macie jakieś swoje ulubione kawki?

Zdjęcie jeszcze z zimy, kiedy to z przyjaciółką wybrałyśmy sie na dłuuuugi spacer i rozgrzewałyśmy się kubkiem gorącej kawy.

3 komentarze:

  1. Fujc! Kawa ze Starbucks! Fujc! Zatloczone downtown. Hahaha. Moja ulubiona kawusia: Mc Donald-Moca lub tez Tim Hortons-IcedCap. Skoro Ty jestes wielbicielka "malej czarnej" moj wybor nie przypadlby Ci do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. IcedCap tez uwielbiam, tak samo jak i Moce z Maca, a Starbacks omijam szerokim lukiem :D nie wiem czy bardziej dlatego, ze wszyscy tam wala drzwiami i oknami czy dlatego, ze ich kawa mnie nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Jo! Zaniedbalas bloga! Chyba nie musze Cie poganiac... Pisze, bo chcialam sie dowiedziec, w ktorym konkretnie Shoppersie widzialas Essence bo ja jeszcze nie trafilam. Ja okupuje te w Metrotown i jeden przy Commercial. Ciekawosc nie daje mi spokoju. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń